JAG VILL INTE!

Jaha, nu är det alltså 23 dagar kvar tills jag tar studenten. 11 dagar kvar till balen och 13 dagar kvar tills betygen sätts... Och hur känns det Amanda? -Jo det känns helt förjävligt! Jag vill inte sluta skolan, jag vill inte bli stor, jag vill inte växa upp, jag vill inte till framtiden! JAG VILL INTE!

Det känns såhär dels för att jag har haft jättekul på min linje i de här tre åren, min klass är faktiskt jättebra när man tänker efter. Vi är väldigt tajta allihopa.. Och dels för att det är en jävla massa som ska göras och lämnas in. Sånt som man har kanske glömt, eller bara tänkt: Det där gör jag sen... Och sen inte gjort alls. Usch och blä!

Fast det är hemskast för att jag inte vill lämna skolan, den är en trygghet och jag gillar verkligen min skola och folket i den! Buhu... :(

 

Här är min klass nästan alla

 

















Det här är altså nästan hela min klass. Vi är bara 16 stycken i klassen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0