Efter en lång stund

Hej bloggis! Nu var det ju jättelängesen jag la upp något här! Kan bero på att jag började på Livskvadron i stockholm, alltså lumpen.. Det har varit jättejobbigt, sppännande, tråkigt, roligt, läskigt, fruktansvärt, bra och underbart! Det bästa med att göra lumpen är ju lätt alla nya vänner man får. Vi är som en stor familj nu jag och min 4:e pluton. :) 

Jag ångrar inte ett dugg att jag började här, och nu är det BARA 2 månader kvar efter att jag kommer tillbaka efter mitt sommarlov på 2 veckor. Och det enda vi håller på med just nu är högvakter, stå och vakta stockholmslott och drottningholmslott. Det är ganska långtråkigt faktiskt. Man står 2 timmar stilla och håller sin AK5 ceacar sen får man gå in och vila i 4 timmar. Men det funkar! Här kommer massa bilder på vad som händer på K1!


Det har varit en hård vinter.




Super snyggt med maskeringsfärg! Allt för att inte fienden ska se oss ;)




Kavallerikasern, monsterhästarna och Noblé! Min älskling.




3:e grupp, min grupp :)



Palm, Nilsson och jag lär oss skjuta med karbin 94! sweet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0